Hej!
Idag har jag gjort färdigt ett pyssel, men det kommer inga bilder av det förrän på lördag, eftersom det är en present till en kompis som firar sin födelsedag på lördag. Jag skriver ett inlägg nu som jag shemalägger till på lördag, så jag lovar att det kommer då.
  
 
Jag har idag även hittat massvis med projekt på pinterest som jag måste prova. I eftermiddags var jag och mamma på panduro och handlade, jag behövde pärlor och ingridienser till ett gäng cake pops som jag ska göra till på lördag. De får ni förhoppningsvis bild på innan. Jag ska göra cake pops i form av pumpor, med smak av citron och laktrits. Det är inte någon smak jag har provat innan, så vi får se hur det blir. Jag tycker i alla fall om att prova nya saker (när det kommer till bakning, mat och hantverk)
 
//Amanda

Kommentera

Publiceras ej