Hej!
Nu var det ett tag sedan jag lade upp någonting här. Därför tänkte jag göra en snabb genomgång av vad jag gjort sedan senast.
Som du kanske såg för några dagar sedan har jag bakat så kallade pie pops:
 
Jag har även bakat cake pops. Min mamma fyllde år i november, hon älskar pingviner, så därför gjorde jag de här:
Det är chokladsmak och de är doppade i mörk choklad. Ett tips om man ska göra egna är att låta dem torka på inoljat smörpapper istället för en tallrik, jag använde en tallrik först, men då fastnade de, och gick inte att få loss hela.
 
Jag har även börjat att göra ett schackspel av pärlor.
Här är några av de pjäser jag hittils har gjort.
Här är ett gäng dåliga bilder på armband och örhängen jag gjorde vid jul
 
Jag har även gjort ett par sådana här armband:
Sådana här har jag gjort både regnbågsfärgad och i blå nyanser.
Här kan man se två sorters armband som jag har gjort. Sådana läderarmband tar jag 100:- för, och jag har några olika budskapsringar. 
Här är en beställning som är klar, men som än så länge inte är levererad/upphämtad.
 
 Här är en ny teknik jag har provat, ett armband av den här sorten heter "flip-flop zig-zag bracelet".
 

1 kommentarer

coffeeandcupcake.blogg.se

09 Feb 2015 19:25

Så söta cake pops :)

Har en veckans blogg tävling uppe på bloggen nu om du är intresserad? :)

Kommentera

Publiceras ej